William Arntz - What the 'bleep' do we know?

VRAGEN

Dit is het boek dat een brug slaat tussen materie en geest. Het is niet het eerste boek dat antwoord probeert te geven op grote levensvragen, maar het is wel een boek dat de moeite waard is om te lezen, omdat het compleet en wetenschappelijk probeert te zijn. De drie auteurs hebben vele wetenschappers benaderd over essentiële vragen in het leven. De basisvraag die hen – en wie niet – bezighoudt is:“Wie ben ik?”. Uit deze eerste vraag vloeien alle vragen voort.

HET HEEFT EEN REDEN……

Er komen indrukwekkende wetenschappers en een zeer bijzonder medium aan het woord. Hieronder volgt een lijst:

JOE DISPENZA: doctor in de neurologie – neurofysiologie en de functie van de hersenen

DAVID ALBERT: hoogleraar in filosofische vraagstukken van de kwantummechanica, de filosofie van ruimte en tijd en wetenschapsfilosofie

MASARU EMOTO: wetenschappelijk onderzoeker van bevroren watercellen

AMIT GOSWAMI: emeritus hoogleraar fysica

JOHN HAGELIN: kwantumfysicus – ontwikkelaar van de verenigd veld theorie op basis van supersnaren
STUART HAMEROFF: hoogleraar anesthesiologie en psychologie
ERVIN LASZLO: grondlegger van de systeemfilosofie en algemene evolutietheorie – auteur van 74 boeken die in 20 talen vertaald zijn
 MICAEL LEDWITH: hoogleraar theologie
 LYNNE MCTAGGERT: auteur van “Het Veld”
 DANIEL MONTI: doctor in de medicijnen
ANDREW NEWBERG: assistent hoogleraar aan de faculteit Radiologie en Psychologie van het ziekenhuis van de Universiteit van Pensylvania
CANDICE PERT: ontdekker van de opiaatreceptor van de menselijke cel; momenteel ontwikkelaar van nieuwe AIDS medicijnen
RAMTHA: mysticus – filosoof – meester-leraar – leefde 35.000 (!) jaar geleden, wordt gechanneld door JZ Knight
DEAN RADIN: wetenschapper op het Institute of Noetic Sciences
WILLIAM TULLER: emeritus hoogleraar – pionier in psycho-energenisch onderzoek
 JEFFREY SATINOVER: auteur – psychiater en fysicus. Hoogleraar in de psychologie en religie
 FRED ALEN WOLF: hoogleraar - fysicus, auteur en docent in kwantumfysica en kwantumbewustzijn

NIET - WETENDEN

Waarom zou ik al die namen van wetenschappers die het woord nemen in dit boek over materie en geest noemen? Omdat ik onlangs met mijn fysiotherapeut in gesprek was over hersenfuncties, waarbij ik het belang van dit boek noemde. Ik zei tegen hem: “Moet je lezen, zul je briljant vinden”. Hij reageerde zoals ik had verwacht: “Het zal wel!”. Dokters en therapeuten denken biomechanisch over de mens. De mens is een lichaam dat functioneert op basis van hersenimpulsen. Punt. Uit. Hoe bewustzijn de hersenfuncties beïnvloedt is niet of nauwelijks interessant voor hen, want bewustzijn is niet meetbaar of een wetenschappelijk onderzoeksterrein.

HET BEWIJS GELEVERD
Nou……………nu dus wel! Wanneer deze grote wetenschappelijke namen, deze hoogleraren en doctors zich in dit boek durven uit te laten over kwantumfysica; de werking van het bewustzijn en de geest boven materie stelt, dan heeft dat als taak de wetenschap met de wereld van de geest te verbinden. Wetenschappers zijn tot de ontdekking gekomen dat bewustzijn materie beïnvloedt! Bewustzijn creëert de realiteit, het brein creëert en beïnvloedt de werkelijkheid. Wetenschappers hebben door de kwantummechanica bewezen, dat de mens zijn eigen leven creëert en niet andersom. Het brein is in staat veranderingen in de werkelijkheid aan te brengen door intentie en keuze. De geest beïnvloedt en bepaalt materie.

YES!!!!!!!!!!
Het is eindelijk zover, dat de wetenschap bevestigt wat de spiritualiteit al zolang weet. Niks wazig, niks zweverig, niks soft; het is bewezen! Wanneer je het niet gelooft, hoef je alleen maar de wetenschappelijke verhandelingen van deze bovengenoemde mensen te lezen. Je kunt natuurlijk ook een spiritueel boek pakken, dat leest misschien wat soepeler.

GEWONNEN

Het is voor mij te moeilijk om in een paar woorden uit te leggen wat in dit boek allemaal gezegd wordt en wat er allemaal aan de orde komt; daarvoor is kwantumfysica te complex en ik ben geen fysicus maar theoloog. Mijn kennis komt van binnen en niet van buiten. Een kleine poging, heel kort: geest creëert materie; jij creëert je werkelijkheid; jij bent de schepper van jouw leven, dit is wetenschappelijk bewezen. Het tijdperk van de geest is hiermee geen spirituele overtuiging meer, maar een wetenschappelijk feit. Dit besef verandert het bewustzijn; mensen die altijd dit principe hebben afgewezen kunnen er niet meer omheen; het is een feit! In het universum reageert alles op geest! Op GEEST! De Geest bestuurt alle materie. Juist ja, de wetenschap heeft Geest bewezen.

Ik geloof dat het 1-0 voor God is, denk je ook niet?

Facebook

De widget is nog niet geconfigureerd.