Het pad van kracht

Barbara Marciniak

Aarde maakt op dit moment een tumultueuze bewustzijnstransformatie door; veel mensen vragen zich af wat ze met deze nieuwe kennis zullen doen. De keuzes die we nú maken, zullen de loop van de gebeurtenissen bepalen die complexer en ontzagwekkender zijn dan we ons nu kunnen voorstellen. De dageraad van een nieuwe bewustzijnsrevolutie breekt aan. De mens kan niet om de noodzaak heen deze krachten te beheersen: nu of nooit. Gezien hun avontuurlijke geest, zijn de Pleiadiërs hier om hun kijk op ons snel veranderende leven te delen en om hun steun te bieden. Ze willen vooral enkele voorstellen doen over het omgaan met de enorm opgevoerde energieën die in stilte onze planeet beroeren.

Dit vierde boek van Marciniak en de Pleiadiërs gaat vooral over onze meerdimensionale werkelijkheid en het ontwerp van het bestaan, over energie en frequentie, over het loslaten van overtuigingen, en helen van onze genealogische lijn, en het terugwinnen van de kracht die in ons sluimert. Het is onze taak om ons hogere bewustzijn te activeren, ons te bevrijden van de tirannie van angst, en onze menselijke gevoeligheden te waarderen en te begrijpen. Daarmee kunnen we onze vermogens gebruiken om een nieuwe waarschijnlijke wereld te creëren! Vernietiging of wederopbouw is een keuze. Je kunt realiseren wat je wenst; je gedachten, dromen en intenties veranderen de structuur van de werkelijkheid, dus welk programma wil je in het leven roepen? Voor zover de introductie op de achterkant van het boek.

BEZINNING

Het lezen van dit boek heeft mij meer tijd gekost dan een gemiddeld, spiritueel boek. De reden daarvoor is de enorme diepgang. Het vergt de nodige bezinning op de woorden om te kunnen bevatten wat er precies bedoeld wordt door de Pleiadiërs. Het Pad van Kracht wordt stap voor stap aangegeven en leidt je door de, wat de Pleiadiërs de ‘nanoseconde van het universum’ noemen, die vijfentwintig jaar duurt en eindigt op 21-12-2012. Wéér die magische datum waarvan nu wel duidelijk is dat het geen eindpunt was, maar een nieuw begin in de evolutie van de mens. De nanoseconde van God is bedoeld om de mensheid op een hoger niveau in bewustzijn te tillen. Wat inmiddels ook duidelijk is geworden door informatie vanuit de geestelijke wereld, is dat alles dat niet beantwoordt aan de verhoogde frequentie of trilling, niet mee kan gaan naar dat nieuwe niveau van bewustzijn.

OUDE INFORMATIE

In het Bijbelboek Openbaringen wordt het al voorzegd! Jezus zelf dicteerde de Openbaringen aan Johannes en zei: “Zie, Ik maak alle dingen nieuw; het oude is voorbijgegaan, het nieuwe is gekomen”. Zo zal het zijn en wij zijn erbij. Wat een glorieus moment om op aarde te mogen leven en een taak in dit goddelijk plan te mogen vervullen, zoals wij allemaal doen. We zijn allemaal naar aarde gekomen om deze nanoseconde mee te maken. Ik las dat we met elkaar in de rij hebben gestaan en dat wij naar voren zijn geschoven door de andere zielen met de mededeling: “Jij moet gaan, jij bent sterk genoeg om dit te doorstaan”. Het heeft me bewust gemaakt van een grote verantwoordelijkheid jegens de zielen die in de geestelijke wereld op ons wachten en vol verwachting kijken hoe we onze rol vervullen. Dit verklaart ook waarom we soms een moeilijk en zwaar leven leiden. Alles dat we al eeuwen en eeuwen in onze ziel aan pijn, verdriet, onverwerkte ervaringen enz. meedragen moeten we oplossen om mee te kunnen gaan naar de hogere trilling na 2012.

MOOI VOORBEELD

De Pleiadiërs, en vele andere bronnen uit de geestelijke wereld, noemen het leven een spel met mogelijkheden. Zij roepen ons op goed op te letten op de tekens uit de geestelijke werelden die in symbolen vervat zijn. Je moet dus letten op de symboliek in je leven. Als voorbeeld noemen ze het ‘schaakbordsymbool’, dat symbool staat voor het spel van het leven en de rol die jij daarin speelt. Jij kiest of je een groot schaakstuk bent of een pion in het spel. De Pleiadiërs roepen om op te letten waar je het schaakbordsymbool tegenkomt en je bewust te worden van jouw rol in het spel dat daar gespeeld wordt.

SYNCHRONICITEIT

Er speelde zich een kwestie af in mijn leven waarin veel duisternis letterlijk aan het licht kwam. Mensen lieten in deze situatie hun ware, vaak zeer duistere gezicht zien in een spel van egocentrische manipulatie, leugens, bedrog en machtsmisbruik. Het vermoeiende feit was, dat ik zelf veroorzaakt had dat deze duisternis aan het licht kwam en ik was mij vol bewust van mijn rol in dit misselijkmakende spel. Tijdens een vergadering die verband hield met deze kwestie was mijn pen plotseling leeg. Ik kreeg een andere pen aangeboden waar ik verder mee schreef. Opeens realiseerde ik mij vol verbazing dat de pen een schaakbordpatroon had en ik schoot bijna hardop in de lach. Ik besefte dat ik het spel uit moest spelen en moest voorkomen dat ik een pion werd. Prachtig toch?

Ik roep je op om goed op de symboliek in je leven te letten. Het zijn de tekenen uit de geestelijke wereld op je weg en ze zijn heel handig als je wel spiritueel maar niet paranormaal begaafd bent. Het Pad van Kracht kan je veel verduidelijken over je spirituele weg; een goed boek om van te leren.