HET KOSMISCHE ENERGIEVELD

Peggy Phoenix Dubro en David. P. Lapiere

SORRY

Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik vind dit een ‘kreng’ van een boek; beslist niet gemakkelijk om te lezen zonder enige voorkennis van natuurkunde. In dit boek wordt de natuurwetenschappelijke achtergrond van de kallibreringstechniek van de EMF Balancing Techniek uiteengezet. Oh ja, natuurlijk, hoor ik je zeggen, ik begrijp het volkomen! Nou, dan begrijp je er meer van dan ik, want ik begrijp er helemaal niets van en ik vraag me ook serieus af of ik het moet begrijpen.

MOOIE ONTWIKKELING

Het is momenteel een tendens gaande om wetenschap met spiritualiteit te verbinden en dat móet ook! Het is prachtig dat de wetenschap de juistheid van het spirituele gedachtegoed natuurkundig probeert te bewijzen. Alleen, het leest zo moeilijk! Het deel dat ik wel leesbaar vond was de toepassing in de praktijk van de gevonden wetenschappelijke onderzoeksresultaten. Je kunt met het kosmische energieveld in contact treden en in het boek wordt één manier aangedragen hoe je dat kunt bereiken. Kijk, daar had ik iets aan en daar kon ik iets mee!

KENNIS EN WETEN

Voor de rest? Het bewijs van de samenhang tussen mens en kosmos was voor mij geen vraag, het is het innerlijke weten dat onomstotelijk vast staat en geen bewijs nodig heeft. Maar, het is goed dat op deze manier alle niet-wetenden niet meer kunnen ontkennen dat God en het goddelijke bestaat en dat de werking van God onder meer door de mens plaats vindt. Het streven om sceptici te bereiken is nobel en in mijn ogen heel erg nodig. Geloven zal weten worden voor iedereen, omdat ongeloof door de wetenschap weerlegd is. En dat is goed gedaan!

6813