Familie van Licht

Barbara Marciniak

Met compassie en onweerstaanbaar inzicht nemen de Pleiadiërs, de tijdreizigers uit de toekomst met hun voorliefde om heilige huisjes om te gooien, ons op reis door de on- ontdekte gebieden van het Boek van Aarde, de samenvatting van de menselijke ervaring. Terwijl onze wereld op de kop staat in deze ‘absurdste aller tijden’, bieden ze ons gereedschap voor overleven. In deze nanoseconde in de geschiedenis – de jaren tussen 1987 en 2012 – heeft de mens een unieke kans om zich te bewegen van de diepste dichtheid tot de hoogste lichtheid, van lineair leven tot multidimensionale existentie.

Om deze metamorfose te ondergaan dienen we allemaal de beperkingen te zien van onze 3D-wereld met zijn elektronische manipulatie en hersenspoeling, maar vooral ook onze eigen wonden, en die van onze voorouders en onze leiders, te helen. Ons hele bestaan dient te worden heroverwogen en onze frequentie te worden verhoogd van ‘wanhoop en angst’ naar ‘inspiratie en liefde’. Dit is het seizoen van verandering dat ons allen onontkoombaar zal treffen.

RAAR

Soms heb ik hele vreemde ervaringen met een boek en dat is een teken dat de informatie die in het boek staat diep in mijn onderbewuste wordt ‘ingegoten’. Dit is zo’n boek, ik heb het twee keer gelezen en kan je niet vertellen wat er precies in staat. De eerste keer dat ik het las viel ik geheid ’s avonds met het boek op schoot in slaap, iets dat me normaal gesproken nooit overkomt. Het was niet een kwestie dat het boek me niet boeide, het is een heel bijzonder boek om te lezen en er staat hele ongebruikelijke informatie in.

Daarom besloot ik het een tweede keer te lezen en er gebeurde precies hetzelfde, ik was na twee bladzijden de draad volledig kwijt. Op een bepaald moment kwam ik de reden hiervan in de tekst tegen. De Pleiadiërs vertellen zelf dat zij van de hak op de tak springen met hun informatie. Daar was mij Aha-moment, daar kwam het dus van. Toch zijn me prachtige woorden bijgebleven en heeft het boek mij weer verder gebracht op mijn spirituele weg.

NOG MEER VREEMDE DINGEN

Waar ik wel even wat langer over moest nadenken is de onthulling dat onze voorouders reptielen zijn. Dat vond ik een eng en naar idee, want ik houd niet van die beesten en ik denk heel veel mensen met mij. Maar, waarom spreekt er een slang in het paradijs? Waarom verslaat Joris de draak? Waarom vereren de chinezen de draken op allerlei manieren? Waarom verhoogde Mozes de koperen slang in de woestijn? Waarom staat de kop van de cobra als sieraad op het voorhoofd van de Farao’s? Waarom komen er in heel veel computerspelletjes schilpadden, draken, slangen en andere reptielen voor? De Pleiadiërs zeggen dat onze voorouders vanuit de geestelijke gebieden nog steeds proberen ons te beïnvloeden. Waarom hebben mensen over het algemeen dan zo’n hekel aan reptielen? Ik weet het niet, dit is iets waar ik nog geen antwoord op gevonden heb.

TJA, GEWOON DOEN

Je zult het bovenstaande misschien heel erg vaag vinden, maar om te kunnen begrijpen wat ik bedoel zul je toch eerst zelf het boek moeten lezen en dat kan ik je zeker aanraden, Barbara Marciniak is één van de eerste schrijvers van de nieuwe spiritualiteit en haar boeken zijn een must voor mensen die onderweg naar Huis zijn.