DE AARDE VINDT ZICHZELF OPNIEUW UIT

CHRISTOPH FASCHING

Dit is een gechanneld boek

Het is dit keer aartsengel Chamuël, de engel van liefde, die contact heeft gezocht met Christoph Fasching om zijn boodschappen van liefde door te geven.

De aartsengel vraagt ons om onze eigen mooie wereld voor ons te zien. Nadat we deze wereld ‘gedroomd’ hebben, kunnen we hem met elkaar gaan scheppen, want onze beelden worden gedachten, onze gedachten worden daden en ons handelen schept onze realiteit.

Om ons te helpen ons zo’n nieuwe wereld voor te stellen, beschrijft de auteur tot in detail hoe de wereld eruit kan gaan zien op alle levensgebieden, menselijke relaties, politiek, milieu, onderwijs, wetenschap, enzovoort.

In de nieuwe wereld die ontstaat, zijn we nog niet meteen vertrouwd met de nieuwe wetten van het universum. Daarom worden de zeven kosmische wetten uitgebreid beschreven. Aartsengel Chamuël geeft aan dat het belangrijk is dat wij ons hier grondig in verdiepen, want wie de universele wetten kent, kan al zijn levensomstandigheden verklaren en direct veranderen.

Dit is het derde boek in de serie over de nabije toekomst en dit boek is net zo interessant als de twee andere boeken van Christoph Fasching.

FANTASEER JE LEVEN

In dit boek wordt de schrijver én worden wij uitgedaagd om een hele nieuwe wereld te bedenken. Dit bedenken is nodig omdat we zeer binnenkort als mensheid met de aarde samen gaan opstijgen naar de vijfde dimensie. In deze dimensie kan de oude energie van nu niet meer bestaan het verdwijnt gewoon! Alles wordt transparant en je zult rechtstreeks ‘in‘ de ander kunnen kijken. Er zullen geen geheime agenda’s meer mogelijk zijn omdat je die direct herkent.

OPROEP

N dit boek roep dit keer aartsengel Chamuël op om de boodschap over de opstijging naar de vijfde dimensie op korte termijn te verspreiden. Dat is wat wij zullen doen door middel van korte artikelen op onze Facebookpagina. Klik op het Facebooklogo en op ‘vind-ik-leuk’ om op de hoogte te blijven. Het is dringend gewenst om de boodschappen die je krijgt zelf ook te delen via je eigen Facebookpagina.  Aartsengel Chamuël zegt: “Alles wat jullie bijdragen helpt er aan mee, anders wordt de opstijging voor de meeste mensen heel moeilijk, want ze  hebben dan geen idee wat er gebeurt. Als jullie niet helpen, wordt het voor velen bittere ernst, want de aarde stijgt op, dat is zeker, maar zij zal geen rekening kunnen houden met de mensen die op haar wonen. De aarde doet wat ze moet doen”

Dus alsjeblieft, deel de boodschappen met iedereen die je dierbaar is.

NIEUWE WERELD

In het boek wordt de auteur uitgedaagd om een nieuwe wereld te bedenken die op eenheid en op liefde is gebaseerd en die zonder geld, ja echt, zonder geld moet functioneren. Als er geen geld meer is, is er geen materiële waarde of bezit meer (nodig). Het is allemaal niets meer waard! Raar of niet dan! Een heel, heel vreemd idee! Maar ook een schitterende uitdaging. Wat is het allerbelangrijkste voor een mens als de oude wereld ophoudt te bestaan? Dat is voedsel, drinken en eenheid, hulp en saamhorigheid. In de eenheid gebaseerd op liefde hoort iedereen voor iedereen te zorgen. Iedereen moet eten hebben, iedereen heeft hulp nodig. De aarde is ziek en heeft hulp nodig. Fasching heeft er diep over nagedacht en over gepraat met zijn vrienden en een nieuwe wereld bedacht die hij uitvoerig omschrijft. Ach, je raakt erdoor ontroerd en je gaat verlangen naar dit paradijs op aarde dat uitsluiten en alleen op liefde voor Alles-Dat-Is is gebaseerd.

HET NIEUWE RECHT

De nieuwe wereld zal gebaseerd zijn op het nieuwe recht dat de basis heeft in zeven kosmische wetten. Ook deze wetten zullen wij verkort publiceren via onze Facebookpagina. Like ons alsjeblieft en deel de boodschappen.

Een prachtig boek met een nog mooier vooruitzicht: onze nieuwe wereld!

6874