DE TERUGKEER VAN DE AVALON ELA ENERGIE

Vragen over het aardse leven met een helder kosmisch antwoord

(Dit is een gechanneld boek)

MARION BERNDSEN

Sinds zeer lange tijd is de Avalon ELA energie weer op aarde aanwezig om ons te ondersteunen en de antwoorden te geven waar we om vragen. Vanuit de energie van Egypte, Lemurië en Atlantis  (ELA) schept De Raad van Avalon helderheid over vele onderwerpen, waaronder leven op aarde, geboorte en geboren worden met een handicap, ouder worden en dementie, tweelingzielen, de cyclus van de aarde, een parallel universum, het geheim van de Sfinx, het geheim van Atlantis, andere planeten en het  vergaan van de aarde. De antwoorden zijn opvallend warm en liefdevol.

Deze magische Avalon ELA energie voerde ooit de boventoon in Egypte, Lemurië en Atlantis (ELA) en later in Glastonbury, maar is misbruikt, waarom de bron – God – de energie terugtrok. Nu wordt deze energie ons opnieuw geschonken door de kosmos om een deel van ons karma weg te halen, zodat wij een snellere ontwikkeling doormaken en ziektes kunnen helen, tenzij de ziel anders wenst.

MOOI

Wat vooral opvalt bij dit gechannelde boek is dat de auteur eerst omschrijft hoe de leden van de Raad  er uitzien. Het zijn prachtige, engelachtige wezens die ze in detail beschrijft. Dat mis je vaak in gechannelde boeken, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat anderen alleen de boodschappen horen en daar verder geen beelden bij hebben. De auteur werkt samen met haar partner die specifieke vragen stelt aan de leden van de Raad en dat levert een mooi samenspel op.

HET SMAAKT NAAR MEER…..

Dit boek is heel geschikt voor mensen die informatie uit de geestelijke wereld zoeken, er komen verschillende onderwerpen aan bod (zie hieronder bij de inhoud), maar het interessantste is toch wel dat de vragen stellen uitleg vraagt over de Tien Geboden die Mozes van God kreeg. De uitleg hiervan is zeer verrassend. We zullen via onze Facebookpagina heel kort samenvatten wat de uitleg van de Raad hiervan is, want het levert een heel ander beeld op dan we tot nu toe kennen.

ONTROEREND

De laatste bladzijden van het boek zijn ontroerend en verrassend. De auteur/medium ‘ziet’ het leven van Jezus en zijn laatste uren voorbij trekken vanuit geestelijk perspectief. Ze was als geestelijke wezen aanwezig bij de kruisiging, niet fysiek. Ze begrijpt en ziet de intense schoonheid van de hoge energie van de ziel van Jezus en weet wat het doel is van zijn komst en sterven en vertelt dat aan de lezer. Prachtig en ontroerend om te lezen.

Een prachtig boek – de moeite waard!

INHOUD

1.      Kennismaking met De Raad